"What we call 'normal' is a product of repression, denial, splitting, projection, introjection and other forms of destructive action on experience. It is radically estranged from the structure of being. The more one sees this, the more senseless it is to continue with generalized descriptions of supposedly specifically schizoid, schizophrenic, hysterical 'mechanisms.' There are forms of alienation that are relatively strange to statistically 'normal' forms of alienation. The 'normally' alienated person, by reason of the fact that he acts more or less like everyone else, is taken to be sane. Other forms of alienation that are out of step with the prevailing state of alienation are those that are labeled by the 'formal' majority as bad or mad." 

R. D. Laing, The Politics of Experience

søndag den 22. august 2010

Calvin

Her er han så, den sødeste, frækkeste og klogeste. Og han måtte jo bare hedde Calvin. ;)

3 kommentarer:

Janne Møller sagde ...

Han er bare så fin og ligner virkelig en rigtig Calvin, Marian. Det ser enormt hyggeligt ud - dejlige billeder på sådan en søndag formiddag ;-).

Anonym sagde ...

ØVØVØV hvor mangler jeg bare et ord på dansk :-( . For hvad jeg gerne vil sige er at jeg er misundelig - bortset fra at jeg jo ikke misunder dig noget (hvilket der ikke findes noget ord for - åbenbart kan man i dk ikke både ville have noget som andre har og samtidigt unde dem at de har det....) - men vil jo bare så gerne have kat igen.

Og nu vil jeg forsøge at få indhentet og læst hvad du har skrevet siden jeg var hér sidst - hvilket vist kan tage en rum tid. :-)

Marian sagde ...

Harning: Welcome back! :)

Calvins mor venter vist et kuld til. Ejerne var ikke hurtige nok fremme med p-pillerne. Så, det er bare at sige til, hvis det er. (Men der er kun én Calvin, og han er min, eller jeg hans måske snarere... ;) )